Aktualności

DNA wizualne POLOT-u, czyli Związek Pracodawców Branży Tłumaczeniowej prezentuje logo.

By 30 grudnia 2019 17 stycznia, 2020 No Comments

Koncepcja identyfikacji wizualnej POLOT-u stanowi oczywiste odzwierciedlenie misji związku, czyli budowania silnej instytucji zrzeszającej polskie podmioty działające na rzecz profesjonalizacji standardów w branży. Jest to znak składający się w artystyczne połączenie liter PL.

To nie logotyp jest najważniejszy w komunikacji POLOT-u, ale ludzie, aktywni liderzy, którzy chcą kształtować przyszłość branży, stąd duża liczba punktów budujących te litery.

People. Leaders. Translations.

POLOT to przede wszystkim ludzie. Nowa identyfikacja wizualna stanowi zaakcentowanie otwartości na nowych członków, potrzeby kolektywnego i aktywnego działania. Nowy wizerunek jest także zapowiedzią dalszych działań, które będziemy podejmować  w najbliższych latach.